Har du problem med att logga in?

Ansökan / 3 februari 2021

31949858 Elever Studerar I Klassrum Under Vuxenutbildning

Just nu har flera användare problem med att logga in i ansökningswebben Indra på grund av e-postvalideringen. Vi beklagar detta och felsökning pågår hos vår leverantör.

Eftersom det ibland fungerar att logga in, kan du testa följande knep:

  1. Använd webbläsaren Chrome.

  2. Följ noggrant instruktionerna för hur du loggar in första gången (länk)

  3. Ofta beror felmeddelandet på att du klickat på ”glömt lösenord” flera gånger. Klicka bara en gång, och vänta cirka 10 minuter tills bekräftelsemejlet med nytt lösenord kommer. Ibland hamnar meddelandet i skräpkorgen.

  4. Stäng ner ditt webbläsarfönster efter att ha skickat efter nytt lösenord.

  5. Det är viktigt att du loggar in och verifierar din e-post från samma enhet (antingen din mobil eller din dator). Du måste även spara dina kontaktuppgifter innan du kan logga in från en annan enhet.

  6. Stäng ner ditt webbläsarfönster efter första inloggningen och att du har bekräftat användarvillkoren, verifierat din e-postadress och angett ditt nya lösenord. (Om något är fel visas det i rött på respektive fält, då får du korrigera och spara om).
Kategorier: Elev, Ansökan