Uppdatering: Nu fungerar Indra igen. Antagningssystemet Indra är trögt men vi jobbar på en lösning

Nyheter / 2 juli 2024

Leende Elever

I dag publicerades resultaten av den slutliga antagningen till gymnasieskolan och den anpassade gymnasieskolan i Stockholms län, Håbo och Gnesta.
- Vi är jätteledsna att Indra har varit trögt och att det varit svårt att logga in, säger Anna Weinsjö, verksamhetschef på Gymnasieantagningen.

Vi har inte haft just det här problemet tidigare, och vi vet inte vad det beror på. Tekniker jobbar för fullt med att lösa problemet. I skrivande stund ser vi att det lättar något. Men vi rekommenderar att ni väntar med att logga in till i morgon, onsdag. Vi jobbar ständigt med utveckling och stabilisering av Indra. När Indra fungerar bra igen kommer vi att göra en noggrann analys av vad som hänt.

De som sökt har på sig till den 17 juli att svara på antagningsbeskedet. De sökande som är nöjda med antagningsresultatet behöver inte göra något.

Kategorier: Elev, Nyheter